0 of 7 Questions completed
Questions:
You have already completed the tests before. Hence you can not start it again.
Tests is loading…
You must sign in or sign up to start the tests.
You must first complete the following:
0 no 7 jautājumiem atbildēti pareizi
Time has elapsed
Jūsu rezultāts ir 0 no 0 punktiem, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Šajā testā Jūs pareizi atbildējāt uz mazāk nekā 70% jautājumu.
Aicinām pārskatīt atbildes (izmantojot pogu “view questions”), lai veiksmīgi nokārtotu kursa noslēguma pārbaudījumu.
Šajā testā Jūs pareizi atbildējāt uz vismaz 70% jautājumu.
Aicinām pārskatīt atbildes (izmantojot pogu “view questions”), lai veiksmīgi nokārtotu arī kursa noslēguma pārbaudījumu.
Lai akcentētu, kam jāpievērš uzmanība, lai bērns nepazustu tīmeklī, lektore izmanto metaforu par “rīcībspējas ķeblīti”. Ķeblīti, uz kura jānoturas bērnam, veido sēdeklītis – ģimene un trīs kājas. Kura ir “liekā kāja”?
Pabeidziet teikumu: Bērnu nevar iemācīt, viņš var tikai iemācīties pats. Iemācās to, kas ir interesants, interesants ir tas, kas personīgi nozīmīgs, nozīmīgs ir tas….
Lektore raksturo četras mediju lietošanas pieejas, kas atbilst četriem audzināšanas stiliem. Latvijā bieži lietotais paņēmiens, kad vecāki cenšas bērnus disciplinēt, fragmentāri aizliedzot vai ierobežojot mediju lietošanu, atbilst:
Kritiskā mediju lietošanas pieeja, kas atbilst autoritatīvajam audzināšanas stilam, pēc lektores vērtējuma, ir ideāls, uz ko tiekties. Kādi ir vecāku uzdevumi, lai realizētu šo pieeju? (Četras atbildes, atzīmēt visas atbilstošās)
Lektore sniedz padomus digitālās paaudzes audzināšanā, sadalot pa vecumposmiem. Atzīmē, ka līdz divu gadu vecumam tehnoloģiju lietošana nav vēlama, šai laikā svarīgi citi attīstības uzdevumi, kā būtiskāko no tiem, uzsverot …
Kādā vecumā lektore iesaka bērnam iegādāties personīgo mobilo ierīci?
Latvijas likumdošanas noteikums par bērnu profilu veidošanu sociālajos tīklos: