0 of 6 Questions completed
Questions:
You have already completed the tests before. Hence you can not start it again.
Tests is loading…
You must sign in or sign up to start the tests.
You must first complete the following:
0 no 6 jautājumiem atbildēti pareizi
Time has elapsed
Jūsu rezultāts ir 0 no 0 punktiem, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Šajā testā Jūs pareizi atbildējāt uz mazāk nekā 70% jautājumu.
Aicinām pārskatīt atbildes, lai veiksmīgi nokārtotu kursa noslēguma pārbaudījumu.
Šajā testā Jūs pareizi atbildējāt uz vismaz 70% jautājumu.
Aicinām pārskatīt atbildes (izmantojot pogu “view questions”), lai veiksmīgi nokārtotu arī kursa noslēguma pārbaudījumu.
Bērna tēls “mazais mežonis” vēsturiski veidojies vissenāk, tomēr dzīvs arī mūsdienās. 20. gadsimta vidū visā pasaulē populārais pediatrs Benžamins Spoks radīja teoriju un praktiskus ieteikumus – “kā pieradināt mazo mežoni”. Šādas audzināšanas rezultātā veidojās paaudze, kas … (Četras pareizas atbildes, atzīmēt visas atbilstošās)
Bērna tēls – “bērns kā nevainīga radība”, visticamāk, vēsturiski saistīts ar …
Lektore norāda, ka līdz ar sabiedrības labklājības pieaugumu un bērnu pāraprūpi, arī mūsdienās “bērna kā nevainīgas radības” tēls ir aktuāls. Tā izpausme ir:
Lektore uzsver, ka bērna tēls – “bērns kā aktīvais mazais cilvēks” ir visaktuālākais mūsdienu sabiedrībā. Kāda ir attieksme pret sodiem šajā pieejā?
Mūsdienu sabiedrības izaicinājums – bērna tēls “bērns kā sociāli rīcībspējīgs cilvēks”. Digitālās paaudzes priekšrocības – tehnoloģiju lietošana, valodu prasme, jaunu mācīšanās rīku izmantošana – veido arī jaunas personības iezīmes. Kuras no minētajām visdrīzāk tās ir? (Piecas pareizas atbildes, atzīmēt visas atbilstošās)
Viens no būtiskiem riskiem digitālajā kultūrā – noslēgšanās iekštelpās. Kā lektore iesaka kompensēt šo risku?