0 of 5 Questions completed
Questions:
You have already completed the tests before. Hence you can not start it again.
Tests is loading…
You must sign in or sign up to start the tests.
You must first complete the following:
0 no 5 jautājumiem atbildēti pareizi
Time has elapsed
Jūsu rezultāts ir 0 no 0 punktiem, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Šajā testā Jūs pareizi atbildējāt uz mazāk nekā 70% jautājumu.
Aicinām pārskatīt atbildes, lai veiksmīgi nokārtotu kursa noslēguma pārbaudījumu.
Šajā testā Jūs pareizi atbildējāt uz vismaz 70% jautājumu.
Aicinām pārskatīt atbildes (izmantojot pogu “view questions”), lai veiksmīgi nokārtotu arī kursa noslēguma pārbaudījumu.
Lektore trešajā lekcijā min saviem studentiem izmantoto “socializācijas definīciju: “Svaigs gurķis, kas iemests pie skābiem, var kliegt, cik ilgi grib – es esmu svaigs! Ieskābs.” Ko paskaidrojot lektore izmanto šo piemēru?
Lektore trešajā lekcijā norāda, ka X paaudze regulāri sastopas ar “morālo paniku”. Kā skaidrot šo jēdzienu?
Kuri no šiem raksturojumiem visdrīzāk atbilst X paaudzei? (Četras pareizas atbildes, atzīmēt visas atbilstošās).
Lektore trešajā lekcijā apraksta Marka Prenska (Mark Prensky, 2001) teoriju par digitālajiem pilsoņiem un imigrantiem (Digital Natives, Digital Immigrants). Lai paskaidrotu savu teoriju par dažādu paaudžu spēju pielāgoties digitālajai kultūrai, tās autors izmanto analoģiju par trīs paaudžu ģimenes pārcelšanos uz kādu citu valsti. Kura no šīm situācijām visdrīzāk raksturo X paaudzes pārstāvjus pēc šādas pārcelšanās?
Kādi ārēji faktori ir veidojuši un ietekmējuši X paaudzes spēju piemēroties pārmaiņām?
Atbilde uz šo jautājumu nav obligāta.