Olga Kazaka: Nevainojamas sabiedriskās attiecības

Ārējā ietekme uz komunikāciju | Darbs ar auditoriju | Kampaņas | Komunikācijas efektivitāte | Komunikācijas formula | Komunikācijas stratēģija un budžets | Krīzes komunikācija | Mediju attiecības | Organizācijas komunikācijas | PR aģentūras loma | Preses relīzes un mediju pasākumi | Projektu vadība | Sabiedrisko attiecību speciālista prasmes | Tekstu rakstīšana

10 lekcijas ar augstvērtīgiem, konkrētiem, praktiskiem ieteikumiem, kā arī piemēriem un padomiem dažādu komunikācijas uzdevumu risināšanai.

Olga Kazaka: Nevainojamas sabiedriskās attiecības

Olga Kazaka: Nevainojamas sabiedriskās attiecības

Klausītāji, auditorija: studenti, jaunie preses sekretāri, sabiedrisko attiecību vadītāji un mārketinga speciālisti, kas vēlas sekmīgi pilnveidot profesionālās prasmes; uzņēmumu vadītāji un īpašnieki, kā arī biedrību un valsts pārvaldes darbinieki.


Dalībnieku atsauksmes

Kopējais vērtējums: ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.69 / 5 no 171 atsauksmes

“Ļoti vērtīgs, ar teorijām, praktisko pielietojumu un spilgtiem piemēriem bagāts kurss, kurā, ticu, ka paņemt kaut ko varēs ikviens, neatkarīgi no tā, vai cilvēkam nav nekādas PR pieredzes vai ir vairāku gadu PR pieredze aģentūrā vai in-house vidē.”

“Šajās 10 lekcijās varēja uzzināt vairāk, nekā esmu ieguvusi lielākajā daļā augstskolas priekšmetu.”

“Labi, ka lekcijas var noskatīties jebkurā ērtā laikā. Vērtīgi pieredzes stāsti, kas balstīt praksē un teorijā. Lieliskas lektores prezentēšanas prasmes, kas atvieglo klausīšanos un informācijas uztveri.”

“Vērtīgas zināšanas apkopotas viegli uztveramā un saistošā vēstījumā.”

“Uzskatu, ka kursa ieguvēji ir ne tikai jaunie profesionāļi, bet arī pieredzējuši speciālisti, kas, atsvaidzinot teorētisko bāzi, var iegūt informāciju par aktualitātēm, kā arī izvērtēt savu darbību.”

“Ļoti kvalitatīvs kurss, kas ietver informāciju par mūsdienīgām PR metodēm, kā arī praktiskus piemērus un instrumentus, kas izmantojami.”

“Ļoti pozitīva pieredze. Olga ļoti labi un diplomātiski spēja pasniegt šo kursu ar aizrautību un interesi. Vienīgais attālinātais kursu veids, kas līdz šim ir paticis un nav apnicis klausīties. Tiešām slavēju pasniedzēju un citus organizatorus!”

“Dziļa tēma, kompetenta pasniedzēja, rosina klausīties, sekot domai, domāt līdzi. Lielu daļu no kursā gūtās informācijas jau izmantoju savā darbā.”

“Izcili! Būtībā, tikai klausoties kursu, sāku apzināties, cik milzīga nozīme ir pareizi veidotām sabiedriskajām attiecībām.”

“Bija ļoti noderīgs kurss. Iegūtās zināšanas var piemērot arī sadzīviskās situācijās un citās profesionālās jomās.”

“Augsti kvalificēts speciālists, kas gadu gaitā apkopojis visu savu un citu pieredzi, kļūdas, veiksmes un neveiksmes un izklāstījis šajā kursā.”

“Arī man kā pieredzējušai vadītājai bija vairākas noderīgas lietas un idejas, kā arī jautājumi, par ko padomāt.”


Par kursu

Prasmīgi īstenotas sabiedriskās attiecības palīdzēs gūt vairāk panākumu jebkurā jomā, līdz ar to šī kursa auditorija ir tikpat kā neierobežoti plaša. Tas noderēs ne tikai sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālistiem, bet arī organizāciju vadītājiem un īpašniekiem. Tas būs vienādi vērtīgs gan komercsektorā, gan valsts pārvaldē, gan nevalstiskajā sektorā nodarbinātajiem.

Kursa saturs ir ļoti praktisks – tas runās par mūsdienu sabiedrisko attiecību reālijām, ar ko sastopamies ik dienas. Lekcijās ietverts daudz konkrētu, praktisku ieteikumu, kā arī piemēru un padomu dažādu uzdevumu risināšanai, kas ir saistīti ar organizāciju komunikāciju visdažādākajās situācijās un kontekstos.

Kurss filmēts un producēts 2021. gadā.

Apguvuši PR pamatus, jūs varēsit daudz efektīvāk sasniegt mērķus jebkurā jomā, jo savā būtībā sabiedriskās attiecības ir prasme sasniegt izvirzītos mērķus ar saskarsmes palīdzību.


Par lektori

Olga Kazaka 15 gadu vecumā sāka strādāt komunikācijas jomā, 20 gadu vecumā nodibināja sabiedrisko attiecību aģentūru “A. W. Olsen & Partners” un 30 gadu vecumā aizstāvēja doktores disertāciju komunikācijas zinātnē. Tagad viņa ir sekmīga praktiķe, pieprasīta lektore un vairāku starptautisku komunikācijas jomas konkursu uzvarētāja, kā arī “Pirmās PR grāmatas” autore.

Olgas komandas izstrādātās un īstenotās idejas ir saņēmušas visprestižākās balvas: IPRA Golden World Awards, European Excellence Award, Baltic PR Awards, Baltic Communication Awards. Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem ir apbalvojusi Olgu par ieguldījumu sabiedrisko attiecību jomas attīstību. Par izciliem sasniegumiem un ieguldījumu sabiedrības attīstībā viņa ir saņēmusi arī “Ten Outstanding Young Persons” (TOYP) balvu.


Kursa saturs

Pirmā lekcija. Kas ir sabiedriskās attiecības?

Trīs dimensijas, kas veido ideālu PR kompetenci. Kādos apstākļos tiek veidotas mūsdienu sabiedriskās attiecības un kādas ir aktuālākās tendences komunikācijas jomā.

Otrā lekcija. Kā izveidot stratēģiju?

Stratēģijas izstrādes posmi tuvplānā; prasmīga un noderīga SVID analīze; stratēģijas formula vienā teikumā.

Trešā lekcija. Mediju attiecības un intervijas

Mediju attiecību pamatprincipi. Kā sākt veidot attiecības ar medijiem. Intervijas: kā sagatavoties, kā tikt galā ar nepatīkamiem jautājumiem.

Ceturtā lekcija. Preses relīzes un mediju pasākumi

Kā uzrakstīt ideālu preses relīzi; izplatītākās kļūdas; mediju pasākumi.

Piektā lekcija. Teksti dažādiem gadījumiem

Jebkuru tekstu veidošanas principi, stāsta veidošana (storytelling), teksta rāmējumi jeb formulējumi, pārliecināšanas paņēmieni.

Sestā lekcija. No tvīta līdz runai

Teksti internetam, virsraksts un īsie formāti; produkta vai pakalpojuma apraksts; runas.

Septītā lekcija. Kampaņas

Principi, pēc kādiem tiek veidotas labākās komunikācijas kampaņas pasaulē. Kampaņas izstrādes posmi; vēstījuma formulēšanas principi; uzmanības piesaistes paņēmieni; rīcības stimulēšana un uzvedības maiņa.

Astotā lekcija. Krīzes komunikācija

Sagatavošanās krīzei; darbība krīzes laikā: galvenie principi, vēstījuma formulēšanas nianses, darbs ar ieinteresētajām grupām; atvainošanās; izplatītākās kļūdas; darbība pēc krīzes.

Devītā lekcija. Procesu pārvaldība

Projektu vadīšanas principi: kaskādes pieeja, “Agile” metodes (“Scrum” un “Lean”). Sabiedrisko attiecību projektu vadītāja galvenie baušļi. Laika plānošanas paņēmieni.

Desmitā lekcija. Komunikācijas efektivitātes novērtēšana

Svarīgākie vērtēšanas parametri, kritēriji, paņēmieni un metodes. Vērtēšanas prakses integrēšana ikdienā. Lēmumu pieņemšanas process: kas mums traucē pieņemt pareizos lēmumus un kā ar to cīnīties.

Jums arī varētu patikt…